loading...
بازی مجازی تیکن
AHMAD بازدید : 24 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

مسابقه بین جین و کازویا

(در ابتدا کازویا برتری کاملی بر جین داشت اما جین عصبانی شد و یک مشت اتشین محکمی به کازویا زد و سپس اشعه شیطانی خودش را زد)

برنده:جین +550 سکه

مسابقه بین لاو و کینگ

کینگ بر بازی مسلط بود و توانست لاو را ناک اوت کند)

برنده :کینگ +500 سکه+راه یابی به مرحله نیمه نهایی برای برترین بازیکن ماه

مسابقه بین ارمورکینگ و لارس

(در ابتدا به راحتی لارس بر بازی مسلط بود اما هوانگ وارد شد و به لارس گفت:تو باید با ما دو نفر مسابقه بدی ...لارس هوانگ رو به طرفی پرتاب کرد اما ارومور کینگ ار فرصت استفاده کرد و لارس را به طرف اتش انداخت )(هوانگ قضد داشت کار را تمام کنه که لارس جاخالی داد و هوانگ در اتش افتاد)(لارس خندید و قصد داشت کار را تمام کنه که کینگ وارد شد و لارس را به طرف ارمور کینگ پرتاب کرد و در همان لحظه ارمور کینگ لارس را ناک اوت کرد)

برنده:ارمورکینگ +500 سکه+راه یابی به مرحله نیمه نهایی برای برترین بازیکن ماه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامي-ارموركينگ در تاریخ 1393/02/07 و 22:18 دقیقه ارسال شده است

نكنه من اون يوزپلنگ اهنينه هستم؟من فكر مي كردم اون يوزپلنگ زرده هستمشکلک
پاسخ : :|

این نظر توسط سامي-ارموركينگ در تاریخ 1393/02/07 و 22:13 دقیقه ارسال شده است

اگه من ارموركينگ هستم پس چرا وقتي بردم گفتي برنده كينگ؟و وقتي كينگ برد گفتي برنده ارموركينگ؟
پاسخ : حتما اشتباهی صورت گرفته

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/02/07 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

من باید با برادرم در مرحله نیمه نهایی بازی کنم؟؟؟؟
پاسخ : قرعه کشی میشه


کد امنیتی رفرش
بهترین بازیکنان

بهترین تیم ماه


بهترین بازیکن


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 101
  • بازدید کلی : 1,818