loading...
بازی مجازی تیکن
AHMAD بازدید : 6 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (8)

بازی وقتی کشتی گیران به اندازه 8 نفر انتخاب شدند شروع میشود

-----------------------------------------------------------------------------------------------------یه یک فوتوشاپ کننده حرفه ای نیازمندیم

------------------------------------------------------------------------------------------------------

به زودی ترنمت هم اضافه خواهد شد

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر (شان مایکلز) در تاریخ 1393/02/12 و 15:43 دقیقه ارسال شده است

پی ان جی اونی که انتخاب کردی نیست:|
میخای هالک رو؟
اون خیلی قویه مخصوصا قرمزش
پاسخ : فعلا پول ندارم

این نظر توسط امیر (شان مایکلز) در تاریخ 1393/02/12 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

اون نظره هم که اومده گفتم بیمعرفتی ببخشید حامد کصافت گفت که با من بودی هر چی هم گفتم اشتباه میکنی فقط که من امیر نیستم میگفت خودت گفتی با من بودی
شکلک((

این نظر توسط امیر (شان مایکلز) در تاریخ 1393/02/12 و 15:11 دقیقه ارسال شده است

بابا ولش کن این نظر رو:شکلک
بیا چت روم
onage هم فهمیدم کیه یادم نبود ببخشیدشکلک)

این نظر توسط امیر (شان مایکلز) در تاریخ 1393/02/02 و 19:13 دقیقه ارسال شده است

واقعا بی معرفتی!!!!
من ریختم به بازی تیکن میخوره؟؟؟؟
اگه من انقدر بی معرفت بودم الان از صادق تقلید میکردم نه از تو!!!!!
واقعا که......
خیلی نامردی احمد......
مگه هر چی امیر هست منم؟؟؟؟؟
یعنی من انقدر نامردم؟؟؟؟؟؟
فکر میکردم با بقیه فرق داری شکلک
پاسخ : عزیز من
من با اون امیری بودم که از من تقلید کرده بود نه شما

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/01/31 و 17:00 دقیقه ارسال شده است

کدش چیه صادق خودش بهم گفت اگه خواستی تو وبلاگی تبلغ کن همین آدرسو بده
تو همین عکسشو بزار تا معروف شه صادق اومد کدشو ازش میخوام بهم بدههههه
اوکی؟؟؟؟
پاسخ : عزیزم کدش رو بده...عحبا :|

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/01/31 و 16:37 دقیقه ارسال شده است


احمد جون میشه بنرمو بزاری تو وبت آخه وبم خیلی وقته کم بازدید شده!!!!
http://upsara.com/images/otbu4ajxc5noxzu1ma5b.gif
خوااااااااااااهش میکنم جبران میکنم برات
پاسخ : عزیزم کدش اشتباهه
این ادرس تصویرشه کدش رو به من بده تا بزارم
پاسخ : عزیزم کدش اشتباهه
این ادرس تصویرشه کدش رو به من بده تا بزارم

این نظر توسط امیر (شان مایکلز) در تاریخ 1393/01/28 و 23:29 دقیقه ارسال شده است

منم میتونم فوتوشاپ کنم ولی فوتو شاپم خرابه درست شد میتونم برات درست کنمشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : فعلا محمد هست
ممنون

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/01/24 و 13:06 دقیقه ارسال شده است

رمز:%%%%%

هرچی هم میخواد خودت بذار بعد بهم بگو

فرم فتوشاپکار



کد امنیتی رفرش
بهترین بازیکنان

بهترین تیم ماه


بهترین بازیکن


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 114
  • بازدید کلی : 1,831